Posjetite Pik.ba blog
Četiri godine sa Vama!

Kratice

Generalni savjeti za pretragu

Pretraga je jedna od ključnih stvari na internetu, Upravo iz tog razloga mnogo je vremena uloženo u razvoj kvalitetne PIK platforme za (naprednu) pretragu. Sve je u detaljima!

Probajte sa različitim riječima

Postoji mnogo riječi koje mogu opisati neki određeni proizvod. S obzirom da smo obični ljudi, mnogo se razlikujemo jedni od drugih, ne samo fizički nego i psihički. Probajte se staviti u poziciju druge osobe i pokušajte tražiti rezultate sa što više kombinacija od po 2-3 riječi, te na taj način se osigurajte da vam ništa ne promakne.

Koristite specifične riječi umjesto onih generalnih

Na primjer, pretraga "Golf 5 TDI" ce dati puno manje, ali u isto vrijeme puno kvalitetnije rezultate nego pretraga za samo "Golf", ukoliko tražite model pete generacije.

Za kvalitetnije rezultate, precizirajte datum/godinu, model ili brend

Na primjer, da biste našli poseban mobitel, nije dovoljno da napišete samo "Motorola", već je potrebno da precizirate i model, npr. "Motorola Z8". Upamtite: budite selektivni i detaljno precizirajte i suzite vašu pretragu ako znate šta tražite.

Uvijek tražite u singularu

Imajte na umu da ćete uvijek dobiti više rezultata ako tražite u jednini, nego u množini. Npr, bolje je tražiti "Mobitel Nokia" nego "Mobiteli Nokia", ili "Stan Sarajevo" nego "Stanovi u Sarajevu".

Budite oprezni kad koristite "i", "ili", "na", "u", "za", itd.

PIK.ba pretrazivač svaku riječ (bez izuzetaka) tretira isto i traži rezultate koji odgovaraju pretrazi. Ukoliko proizvod koji vi želite pronaći ne sadrži neke od ovih veznika odnosno atributa, velika je vjerovatnoća da ga uopće nećete ni pronaći ukoliko ne prilagodite svoju pretragu. Primjer: "nokia auto adapter" će vam dati više rezultata od "auto adapter ZA nokiu", itd.

Ne korsitite specijalne znakove

Korištenje specijalnih znakova kao sto su povlake (ne-ocarinjen) ili "&" ili "#", i sl. može samo zakomplicirati pretragu. Izbjegavajte ih ukoliko ne predstavljaju sastavni dio imena od proizvoda/artikla.

Razmotrite surfanje

Ako ne tražite ništa specifično, pokušajte surfati kroz listu kategorija. Možda baš pronađete nešto iznenađujuće i potpuno nepredvidivo.